• Νέα

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Διάλεξη με θέμα: «Οι Νεομάρτυρες και η Νεοελληνική μας Διάρκεια» στην Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015, 6η απογευματινή, η Διάλεξη με θέμα: «Οι Νεομάρτυρες και η Νεοελληνική μας Διάρκεια» που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως, στο πλαίσιο της Ποιμαντικής – Επιμορφωτικής μέριμνας του χριστεπώνυμου πληρώματος της Παγγαιωριτικής Εκκλησίας. Η διάλεξη έλαβε χώρα στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» και το παρόν έδωσαν ο Ιερός Κλήρος της Μητροπόλεως, οι τοπικές Πολιτικές και Στρατιωτικές Αρχές του τόπου με επι κεφαλής τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππον Αναστασιάδη, τους Αντιδημάρχους κ. Στέργιον Παπαευθυμίου και κα. Αποστολίαν Δημητρακούδη, Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Παγγαίου, τον Ανχην Παναγιώτην Καψανάκη Διοικητήν της 193 ΜΠΕΠ, τον κ. Χαράλαμπον Παπαδόπουλον, Διοικητήν της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Παγγαίου,…