-
Κοπή Βασιλόπιτας στο Κατηχητικό του Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως
Το Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2015, στο Πνευματικό Κέντρο του Μητροπολιτικού Ναού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος ευλόγησε και έκοψε την Βασιλόπιτα του Κατηχητικού Σχολείου του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως. Στην τελετή έλαβαν μέρος οι Ιερείς του Ναού, ο Πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως π. Χρυσόστομος Μπένος, ο υπεύθυνος του γραφείου Νεότητος Αρχιμ. π. Κοσμάς Θασίτης και ο Ιεροδιάκονος π. Αμβρόσιος Καρατσιουμπάνης, Παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η πλειοψηφία των παιδιών μαζί με τις κατηχήτριες και μερικούς γονείς. Μετά την τέλεση της ακολουθίας ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ευχήθηκε στα παιδιά μια καλή, ευλογημένη και δημιουργική χρονιά, τονίζοντας την αγάπη που πρέπει να έχουν στη μελέτη. Απευθυνόμενος δε…