-
Η Εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου στη Νικήσιανη Παγγαίου
Με ιδιαίτερη μεγαλοπρέπεια εορτάσθηκε και φέτος στην Νικήσιανη, η Θεομητορική Εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου στον Πανηγυρίζοντα ενοριακό Ναό της Κωμοπόλεως. Το εσπέρας της εορτής, Κυριακή 20 Νοεμβρίου, τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Εσπερινός της εορτής χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου με τη συμμετοχή πολλών Ιερέων και Διακόνων και την παρουσία εκατοντάδων πιστών χριστιανών, κατοίκων της Νικησιάνης που προσήλθαν να ζητήσουν της Πρεσβείες της Υπεραγίας Θεοτόκου. Τον Θείον Λόγον εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας αναφερόμενος στο νόημα της εορτής. Ακολούθως έλαβε χώρα η μεγαλοπρεπής λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος της Παναγίας στην κωμόπολη με επικεφαλής του λαού τις Πολιτικές Αρχές της ευρύτερης περιοχής. Το πρωί της κυριωνύμου ημέρας, Δευτέρα 21 Νοεμβρίου,…