• Νέα

    Η Εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου – Χειροτονία Διακόνου από τον Σεβ. Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσόστομο

    Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017, εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και ετέλεσε τη Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου Νικησιάνης όπου φυλάσσεται σχετική Εικόνα της Παναγίας. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος πλαισιωμένος από Ιερείς και Διακόνους της Μητροπόλεως και παρουσία εκατοντάδων πιστών κατοίκων της κωμοπόλεως, εχειροτόνησε σε Διάκονο τον Μοναχό π. Παλλάδιο Ζαχαρούδη. Πριν την τέλεση του μυστηρίου του κατά την προσφώνησή του ο νέος Διάκονος αναφέρθηκε με πολλή συγκίνηση στη προσέλευση του στην Ιερωσύνη και ευχαρίστησε εγκαρδίως όλους όσους συνέβαλαν στην πορεία του μέσα στην Εκκλησία, ιδιαίτερα στον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη του…