-
Ιερατική Σύναξη Νοεμβρίου Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως
Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος», η δεύτερη μηνιαία Ιερατική Σύναξη του παρόντος Εκκλησιαστικού Έτους, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου και σύσσωμου του ιερού Κλήρου της Μητροπόλεως. Μετά την εναρκτήρια προσευχή ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας παρουσίασε το θέμα της Συνάξεως τονίζοντας την μέγιστη σημασία της γνώσεως της διδασκαλίας της Εκκλησίας μας για το ποιμαντικό – διοικητικό έργο του κληρικού στην ενορία. Αμέσως μετά το λόγο έλαβε ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Μητροπόλεως π. Αθανάσιος Παπαδάκης ο οποίος και ανέπτυξε το θέμα: «Ο ιερεύς και οι συνεργάτες του». Μετά το πέρας της εισηγήσεως το λόγο έλαβε πάλι ο Σεβασμιώτατος επί της…