• Νέα

    Η Εορτή του Αγίου Ελευθερίου – Χειροτονία Διακόνου στην Ελευθερούπολη

    Με τη δέουσα Εκκλησιαστική τάξη εορτάσθηκε και φέτος στην Ελευθερούπολη, η μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος Ελευθερίου στον πανηγυρίζοντα Καθεδρικό Ναό της Μητροπόλεως. Στον Πανηγυρικό Εσπερινό της παραμονής χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μποτσουάναςς κ. Γεννάδιος, συγχοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου, με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου της Ιεράς Μητροπόλεως και την παρουσία πλήθους πιστών χριστιανών με επικεφαλής τον Δημάρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο Αναστασιάδη, που προσήλθαν να ζητήσουν τη χάρη του εορτάζοντος Αγίου. Τον Θείον Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μποτσουάνας κ. Γεννάδιος τονίζοντας την πνευματική ελευθερία του ανθρώπου. Ακολούθως έλαβε χώρα η καθιερωμένη Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος και του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Ελευθερίου πέριξ του Ιερού Ναού, με…