-
Ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Ελευθερούπολη
Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Κυριακής της Ορθοδοξίας ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου και τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας, με θέμα “Η εικόνα και το καθ΄Εικόνα Θεού. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:
-
Η Εορτής της Κυριακής της Ορθοδοξίας στην Ελευθερούπολη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε σήμερα 25 Φεβρουαρίου 2018 η Κυριακή της Ορθοδοξίας σε όλους του Ναούς και της Μονές της Μητροπόλεως μας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και προεξήρχε της Θείας Λειτουργίας στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως πλαισιούμενος υπό του κλήρου του Μητροπολιτικού Ναού καθώς και των Διακόνων της Μητροπόλεως παρουσία πλήθους πιστών κατοίκων της πόλεως. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου ο Ποιμενάρχης μας εκήρυξε τον Θείο Λόγο προς το πυκνό εκκλησίασμα αναφερόμενος στα γεγονότα της Εικονομαχίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης προέστη της πανδήμου Λιτανεύσεως των Ιερών Εικόνων εντός του Καθεδρικού Ιερού Ναού.