• Νέα

    Έναρξη 2ου Συνεδρίου Τοπικής Ιστορίας Παγγαίου

    Το απόγευμα της Παρασκευής 19 Οκτωβρίου 2018, άρχισαν επιτυχώς οι εργασίες του 2ου Συνεδρίου Τοπικής Ιστορίας Παγγαίου (19-21/10/2016) που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη μας και ο Δήμος Παγγαίου. Η έναρξη του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο “Φρίξος Παπαχρηστίδης” του Δήμου Παγγαίου, με την ακολουθία του Αγιασμού από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Χρυσόστομο, παρουσία του ιερού Κλήρου της Μητροπόλεως, του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φίλιππου Αναστασιάδη και όλων των τοπικών Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχών του Νομού Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής και με την αθρόα προσέλευση κατοίκων της περιοχής. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κατά τη σύντομη ομιλία του ανέφερε: Μέ αἰσθήματα χαρᾶς καί ψυχικῆς ἱκανοποιήσεως συμμετέχω, ἀγαπητοί Σύνεδροι, στήν ἔναρξη τῶν ἐργασιῶν…