• Νέα

    Τη Βασιλόπιτα του Αστυνομικού Τμήματος Ελευθερούπολης ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας

    Την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, πλαισιωμένος από τους Ιερείς της πόλεως, ετέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού και ευλόγησε τη Βασιλόπιτα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Παγγαίου, στο νέο κτήριο του Αστυνομικού Τμήματος της Ελευθερούπολης, παρουσία του Υποδιευθυντή της Αστυνομίας του Νομού Καβάλας κ. Σιμούδη Κωνσταντίνου, του υποδιευθυντή της τροχαίας Καβάλας κ. Τσακίρη Αλέξανδρου, του Υπασπιστή Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας κ. Κοψίδα Αθανάσιου  και του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλίππου Αναστασιάδη και των Αστυνομικών του τμήματος. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, μετά την ακολουθία ευχήθηκε στον Διοικητή και στους Αστυνομικούς Υπαλλήλους, ο Παντοδύναμος Θεός και ο Άγιος Αρτέμιος προστάτης των Αστυνομικών να ενισχύει το έργο τους, να τους προστατεύει…