-
Η Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Μητροπόλεως μας υπέρ της «Τράπεζας Αγάπης»
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019, η ετήσια Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Μητροπόλεως μας υπέρ της «Τράπεζας Αγάπης» της πόλεώς μας, αφιερωμένη στα επτά χρόνια λειτουργίας της. Μια ζεστή ατμόσφαιρα δημιουργήθηκε στο προαύλιο χώρο του παλαιού Οικοτροφείου Θηλέων της Μητροπόλεως στην Ελευθερούπολη. Παρουσία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου, του Αντιπεριφεριάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρου Μαρκόπουλου, του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλλίπου Αναστασιάδη, του Βουλευτή Νομού Καβάλας κ. Πασχαλίδη Ιωάννη, εκπροσώπων των Σωμάτων Ασφαλείας και του Στρατού της πόλεως, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κωνσταντίνου Γάκη, Αντιδημάρχων και της Προέδρου της Κοινωφελούς κ. Αποστολίας Δημητρακούδη, και πολλών μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, των διευθυντών των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης…