• Νέα

    Η Ελευθερούπολη εόρτασε τα Ελευθέρια της

    Με λαμπρότητα εορτάσθηκε στην Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως την Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019 η 107η επέτειος απελευθέρωσης της Ελευθερούπολης από τους Οθωμανούς (17 Οκτωβρίου 1912). Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ιστορικό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως πλαισιωμένος από Ιερείς και Διακόνους της ενορίας, προεξάρχοντος του Πρωτοσυγκέλλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτη π. Χρυσοστόμου Μπένου. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας αναφερόμενος επί της Ευαγγελικής περικοπής της ημέρας. Μετά το τέλος της Θείας λειτουργίας τελέσθηκε Δοξολογία επί τη απελευθερώσει της πόλεως, παρουσία όλων των Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχών του τόπου με επικεφαλής τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Νικόλαο Παναγιωτόπουλο, τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο Αναστασιάδη, τον Βουλευτή…