-
Ημερίδα με θέμα: «Ο ρόλος της αποτελεσματικής επικοινωνίας ακρόασης και στον εκκλησιαστικό τομέα»
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019, η ημερίδα που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως, στο πλαίσιο της λειτουργίας του Επικοινωνιακού – Επιμορφωτικού της Ιδρύματος για τον Ιερό Κλήρο με θέμα «Ο ρόλος της αποτελεσματικής επικοινωνίας ακρόασης και στον εκκλησιαστικό τομέα», στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος». Η Ημερίδα ξεκίνησε με σύντομη προσφώνηση του Πρωτοσυγκέλλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτου Χρυσοστόμου Μπένου ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε την σημερινή ανάγκη επικοινωνίας των ανθρώπων – που η καθημερινότητά τους είναι γεμάτη προβλήματα – με τους κληρικούς, η οποία διαρκώς μεγαλώνει. Επισήμανε πως είναι γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις δεν αντιμετωπίζουμε κατάλληλα τους συνομιλητές μας (γενικότερα) επειδή δεν έχουμε γνώση…