• Νέα

    Η Εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου – Χειροτονία Διακόνου από τον Σεβ. Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσόστομο

    Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2020, εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου ψάλλων από του θρόνου τις καταβασίες και την ενάτη της εορτής και ετέλεσε τη Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου Νικησιάνης όπου φυλάσσεται σχετική Εικόνα της Παναγίας. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος πλαισιωμένος από Ιερείς και Διακόνους της Μητροπόλεως και παρουσία εκατοντάδων πιστών κατοίκων της κωμοπόλεως, εχειροτόνησε σε Διάκονο τον π. Δημήτριο Τζίτζιο απόφοιτο της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης και καταγόμενο από την ενταύθα ιστορική και φιλόθρησκη κωμόπολη. Πριν την τέλεση του μυστηρίου του κατά την προσφώνησή του ο νέος Διάκονος αναφέρθηκε…