-
Η Ελευθερούπολη εόρτασε τα Ελευθέρια της
Με λαμπρότητα εορτάσθηκε στην Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020 η 108η επέτειος απελευθέρωσης της Ελευθερούπολης από τους Οθωμανούς (17 Οκτωβρίου 1912). Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ιστορικό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως πλαισιωμένος από Ιερείς και Διακόνους της ενορίας, προεξάρχοντος του Πρωτοσυγκέλλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτη π. Χρυσοστόμου Μπένου. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μετά το Ευαγγελικό ανάγνωσμα αναφερόμενος στο μεγάλο έργο του σημερινού τιμώμενου Αγίου της Εκκλησίας μας Ευαγγελιστού Λουκά. Μετά το τέλος της Θείας λειτουργίας τελέσθηκε Δοξολογία επί τη απελευθερώσει της πόλεως, παρουσία όλων των Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχών του τόπου με επικεφαλής τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο…