• Νέα

    Ο Εσπερινός της Αγάπης στην Ι.Μ Ελευθερουπόλεως

    Την Κυριακή του Πάσχα, 2 Μαΐου 2021 προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου και με τη συμμετοχή των κληρικών της πόλεως, τελέσθηκε ο Εσπερινός της Αγάπης. Η πανηγυρική Ακολουθία του Εσπερινού άρχισε την 11ην πρωινή, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου παρουσία πιστών και φιλακόλουθων χριστιανών υπό τους χαρμόσυνους ήχους της αναστάσιμης ψαλμωδίας του χορού των ιεροψαλτών του Μητροπολιτικού Ναού. Η χαρμόσυνη τελετή του Εσπερινού της Αγάπης έληξε με τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας και την διανομή των κόκκινων αυγών στους παρευρεθέντες πιστούς. Φωτογραφικό υλικό 

  • Νέα

    Η Ανάσταση του Κυρίου στον Ιερό Ναό Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως

    Με τα προβλεπόμενα μέτρα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος εορτάσθηκε το Άγιο Πάσχα στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίου Ελευθερίου Ελευθερούπολης. Κατ’ αρχάς η τελετή της Αναστάσεως πραγματοποιήθηκε στα προπύλαια του Ιερού Ναού με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Χρυσόστομο, πλαισιωμένο υπό του Πρωτοσυγκέλλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτου π. Χρυσοστόμου Μπένου, του Εφημερίου του ναού π. Παναγιώτου Χαλάτα και του Διακόνου π. Αθανασίου. Πλήθη χριστιανών, λαμπαδηφορούντα με το ανέσπερο Φως εκ του Ζωοδόχου Παναγίου Τάφου του Κυρίου μας, στο προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού άκουσαν μετ’ ευφροσύνης το Χριστός Ανέστη. Εν συνεχεία τελέσθηκε η ακολουθία του Όρθρου και η Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία όπου ο Σεβασμιώτατος ανέγνωσε τον Κατηχητικό Λόγο του…