Νέα

  • Νέα

    ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΗΧΗΤΗΡΙΟΣ ΕΠΙ ΤΗ ΕΝΑΡΞΕΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ

    + Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ο Σ ΕΛΕῼ ΘΕΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ – ΝΕΑΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΑΝΤΙ Τῼ ΠΛΗΡΩΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΧΑΡΙΣ ΕΙΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΑΡ᾿ HΜΩΝ ΔΕ ΕΥΧΗ, ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΙΣ «Τὸ στάδιον τῶν ἀρετῶν ἠνέῳκται• οἱ βουλόμενοι ἀθλῆσαι εἰσέλθετε» Ἀδελφοὶ καὶ Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά, Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἐγκεντρίζει ἡμᾶς εἰς τὸ σῶμα Του καὶ μᾶς καλεῖ νὰ γίνωμεν ἅγιοι «ὅτι ἐγώ», λέγει, «ἅγιός εἰμι» (Α΄ Πέτρ. α΄, 16). Ἐπιθυμεῖ ὁ Πλάστης μας νὰ ἔχωμεν κοινωνίαν μαζί Του καὶ νὰ γευθῶμεν τῆς χάριτός Του, νὰ μετάσχωμεν δηλαδὴ τῆς ἁγιότητός Του. Ἡ…

  • Νέα

    Κυριακή της Τυρινής στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Νέας Περάμου

    Την Κυριακή της Τυρινής ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Νέας Περάμου. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου μίλησε στο εκκλησίασμα για το τι αναιρεί το παλαιόν ρητόν «πάντα ρεί». Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την Θεία Λειτουργία:

  • Νέα

    Η Ιερατική Σύναξη του μηνός Φεβρουαρίου 2015

    Το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Μητροπόλεως μας για το μήνα Φεβρουάριο. Η εν λόγω Σύναξη με τη παρουσία του συνόλου των Ιερέων, πραγματοποιήθηκε στο Νέο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως στο υπόγειο του Επισκοπικού Μεγάρου της Ελευθερούπολης. Αφού εψάλη η εναρκτήριος ακολουθία τον λόγο έλαβε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας καλωσορίζοντας τους κληρικούς στο νέο χώρο, όπου θα γίνονται στο εξής οι μηνιαίες συνάξεις και όχι μόνο. Παρουσίασε το νέο αυτό έργο κάνοντας αναφορά στους λόγους που παρεκίνησαν στην απόφαση της δημιουργίας του. Έκλεισε το λόγο του με ευχαριστίες προτίστως προς τον Θεό και έπειτα προς όλους όσους συνετέλεσαν και εκοπίασαν για την αποπεράτωσή…

  • Νέα

    Κυριακή των Απόκρεω στον Άγιο Γεώργιο Ποδοχωρίου

    Την Κυριακή των Απόκρεω ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στην ενορία του Αγίου Γεωργίου Ποδοχωρίου μετά του Πρωτοσυγκέλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτου π. Χρυσοστόμου Μπένου, του εφημερίου της ενορίας π. Γεωργίου και του πρώτου Διακόνου της Μητροπόλεως. Τον Θείο Λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος προς τους ευσεβείς κατοίκους της κωμοπόλεως, αναφερόμενος στην Ευαγγελική περικοπή της μελλούσης κρίσεως και αναλύοντας με λόγια απλά το νόημά της. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά τη Θεία Λειτουργία:  

  • Νέα

    Επιμνημόσυνη Δέηση Υπέρ των Πεσόντων Στρατιωτικών στην Ελευθερούπολη

    Το πρωί του Σαββάτου 14 Φεβρουαρίου 2015 τελέσθηκε Επιμνημόσυνη δέηση στο στρατιωτικό Κοιμητήριο της Ελευθερούπολης. Το μνημόσυνο τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος μετά τινων Ιερέων της πόλεως. Στην τελετή παραβρέθηκαν, οι Στρατιωτικές αρχές του τόπου με επικεφαλής τον Φρούραρχο της περιοχής, εκπρόσωπος του Δημάρχου Παγγαίου, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Αξιωματικοί, Οπλίτες των στρατοπέδων της πόλεως, εκπρόσωποι όλων των στρατιωτικών σωμάτων και των στρατοπέδων της περιοχής μας καθώς και ευλαβείς χριστιανοί. Τέλος τιμές απέδωσε το στρατιωτικό άγημα της μονάδας 193 MLRS και η Φιλαρμονική του Δήμου.

  • Νέα

    Εορτή Αγίου Χαραλάμπους και εις Πρεσβύτερον Χειροτονία στη Νέα Ηρακλείτσα

    Με την δέουσα Εκκλησιαστική τάξη εορτάσθηκε και φέτος στον Ιερό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης Νέας Ηρακλείτσης η μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους του θαυματουργού, απότμημα εκ της Τιμίας Κάρας του οποίου φυλάσσεται από το 1924 στην Ενορία. Την κυριώνυμο ημέρα στον εορτάζοντα Ιερό Ναό τελέστηκε με λαμπρότητα και την παρουσία πλήθους πιστών, Πανηγυρική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου πλαισιουμένου από τον ιερό κλήρο της Μητροπόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ο οποίος, στη διδακτικώτατη και μεστή θεολογικών νοημάτων ομιλία του αναφέρθηκε στα πνευματικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του εορταζομένου Αγίου Χαραλάμπους. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά τη Θεία Λειτουργία: Μετά την Μεγάλη Είσοδον ο Σεβασμιώτατος…

  • Νέα

    Εσπερινός εορτής Αγίου Χαραλάμπους στους Αντιφιλίππους Παγγαίου

    Με την πρέπουσα θρησκευτική λαμπρότητα εορτάσθηκε και φέτος η εορτή του Αγίου Ιεροομάρτυρος Χαραλάμπους στο παρεκκλήσιο επ’ ονόματι του Αγίου της ενορίας των Αντιφιλίππων Παγγαίου. Στον Πανηγυρικό Εσπερινό της παραμονής χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας με τη συμμετοχή Ιερού Κλήρου της περιοχής και τη παρουσία πλήθους πιστών χριστιανών της ευρύτερης περιοχής, με επικεφαλής τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο Αναστασιάδη. Τον Θείον Λόγον εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, αναφερόμενος στον Πνευματικό αγώνα και το μαρτύριο του Αγίου Χαραλάμπους. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του Εσπερινού:  

  • Νέα

    Κυριακή του Ασώτου στον Ακροπόταμο Παγγαίου

    Την Κυριακή του Ασώτου, 8 Φεβρουαρίου 2015, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας ελειτούργησε και εκήρυξε στην ενορία του Αγίου Δημητρίου Ακροποτάμου. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά τη Θεία Λειτουργία: Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας παρουσίασε στο πυκνό εκκλησίασμα τον νέο εφημέριο των, ιερέα π. Γεώργιον Μπάτζιον και ευχαρίστησε τον παριστάμενον και αποχωρούντα λόγω προβλημάτων υγείας επί 30ετίαν εφημέριον της ενορίας π. Βασίλειον Παπανικολάου.

  • Νέα

    Εορτή Αγίας Αγάθης

    Την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015 τιμήθηκε η μνήμη της Αγίας Αγάθης στην ενορία Πλατανότοπου. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος ετέλεσε την Θεία Λειτουργία σε έναν περικαλλές εξωκκλήσιον, πού ανήγειρε πρίν μερικά χρόνια ευσεβές ζεύγος ιατρών και το οποίον ο ίδιος εγκαινίασε. Προς το πυκνό εκκλησίασμα εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης και δια μακρών αναφέρθηκε τόσο στο βίο της εκ Κατάνης της Σικελίας Παρθενομάρτυρος του 3ου αιώνος καθώς και στο θλιβερό γεγονός του σχίσματος των Εκκλησιών. Το κήρυγμα  του Σεβασμιωτάτου κατά τη Θεία Λειτουργία:  Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας εδόθη δεξίωση από το ζεύγος των κτιτόρων στην αίθουσα κάτωθι του ναΐσκου.

  • Νέα

    Τελώνου και Φαρισαίου – Εορτή Αγίου Τρύφωνος στο Ελαιοχώρι Ελευθερών

    Την Κυριακή Τελώνου και Φαρισαίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας ελειτούργησε και εκήρυξε τον θείο λόγο στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ελαιοχωρίου. Ο ναός ήταν κατάμεστος από χριστιανούς, διότι αυτήν την Κυριακη, 1η Φεβρουαρίου συνέπεσε και η μνήμη του Αγίου Τρύφωνος, τον οποίον τιμούν και σέβονται ως προστάτη των, καθότι οι περισσότεροι κάτοικοι εδώ είναι καλλιεργητές αμπελιών. Στο κήρυγμα του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε εποικοδομητικά στην έναρξη του Τριωδίου και κυρίως στη βασική αρετή του χριστιανού, την ταπεινοφροσύνη. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατα τη Θεία Λειτουργία: