• Νέα

    Εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στην Γεωργιανή Παγγαίου

    Την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου εορτάσθηκε με εκκλησιαστική λαμπρότητα κατά το βυζαντινό τυπικό η εορτή της Παγκόσμιας Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού σε όλες τις Ενορίες και Μονές της Μητροπόλεως μας. Ιδιαιτέρως δε εορτάσθηκε η εορτή της Υψώσεως στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Τιμίου Σταυρού Γεωργιανής. Το πρωί της εορτής ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε ψάλλων από του θρόνου τις αργές Καταβασίες «Σταυρόν χαράξας…» και ετέλεσε εν συνεχεία τη Θεία Λειτουργία στον εν λόγω Ιερό Ναό. Κατά το ασματικό τρισάγιο της Δοξολογίας έλαβε χώρα η τελετή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού υπό των Ιερέων και Διακόνων και εν συνεχεία διανεμήθηκε υπό του Σεβασμιωτάτου άνθος βασιλικού προς τους πιστούς. Μετά την…