-
Μήνυμα Μητροπολίτου Ελευθερουπόλεως προς τους Μαθητάς επί τη Ενάρξει του Νέου Σχολικού Έτους 2015 – 2016
Πρὸς Tοὺς μαθητὲς καὶ τὶς μαθήτριες Τῶν Δημοτικῶν Σχολείων, Τῶν Γυμνασίων καὶ τῶν Λυκείων Τῆς θεοσώστου Ἐπαρχίας Παγγαίου. Ἀγαπητά μας παιδιά, μαθητές καί μαθήτριες τῶν Σχολείων τῆς θεοσώστου Ἐπαρχίας μας. Ὡς ἐπίσκοπός σας ἀπευθύνω πρός ὅλους σας, ὅπως καί πρός τούς σεβαστούς διδασκάλους σας ἐγκάρδια, πατρική εὐχή, ἡ νέα σχολική χρόνια, πού ἀρχίζει ἀπό σήμερα, νά ἔχη πλουσιοπάροχη τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ, ὥστε νά κυλήση κάτω ἀπό τίς καλύτερες καί εὐνοικότερες συνθῆκες. Νά ἔχετε ὑγεία καί δύναμη, σώματος καί ψυχῆς, γαλήνη πνεύματος καί ἀστείρευτη τήν ἀγάπη καί τήν διάθεση γιά τήν πνευματική καί ἠθική σας πρόοδο. Νά κυλήση προπάντων ἡ καινούργια σχολική χρονιά κάτω ἀπό συνθῆκες καλύτερες γενικότερα γιά τήν…