• Νέα

    Ιερατική Σύναξη Οκτωβρίου, Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως

    Το Σαββάτο 24 Οκτωβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» η δεύτερη μηνιαία Ιερατική Σύναξη του παρόντος Εκκλησιαστικού Έτους, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου και σύσσωμου του ιερού Κλήρου της Μητροπόλεως. Μετά την εναρκτήριο προσευχή ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας παρουσίασε το θέμα της Συνάξεως τονίζοντας την μέγιστη σημασία της γνώσεως της Δογματικής διδασκαλίας της Εκκλησίας μας στο διδακτικό έργο του κληρικού. Αμέσως μετά το λόγο έλαβε ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Μητροπόλεως π. Αθανάσιος Παπαδάκης ο οποίος και ανέπτυξε το θέμα: «Η σημασία της Δογματικής Διδασκαλίας της Εκκλησίας για του Κληρικούς και Λαϊκούς» Μετά το πέρας της εισηγήσεως το λόγο έλαβε πάλι…