-
Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4 Οκτωβρίου, η αναβληθείσα από την 27η Σεπτεμβρίου, Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Μητροπόλεως μας υπέρ της «Τράπεζας Αγάπης» της πόλεώς μας. Παρά τη χαμηλή θερμοκρασία της εποχής, μια ζεστή ατμόσφαιρα δημιουργήθηκε στο προαύλιο χώρο του παλαιού Οικοτροφείου Θηλέων της Μητροπόλεως στην Ελευθερούπολη. Παρουσία του Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου π. Αθανασίου Παπαδάκη, ο οποίος εκπροσώπησε τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτη μας κ. Χρυσόστομο, του οποίου η παρουσία ήτο αδύνατη την παρούσα ημέρα λόγω προγραμματισμένων υποχρεώσεών του, του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλλίπου Αναστασιάδη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κωνσταντίνου Γάκη, των Αντιδημάρχων και των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως επίσης και των εκπροσώπων των Στρατιωτικών Αρχών της περιφέρειας μας και δεκάδων συμπολιτών…