• Νέα

    Ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Ελευθερούπολη

    Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Κυριακής της Ορθοδοξίας ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου και τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας, με θέμα την εορτή της ημέρας τονίζοντας τους κινδύνους για την Ορθοδοξία. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:

  • Νέα

    Η Εορτή της Ορθοδοξίας στον Μητροπολιτικό Ναό της Ελευθερούπολης

    Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε σήμερα 20 Μαρτίου 2016 η Κυριακή της Ορθοδοξίας σε όλους του Ναούς και της Μονές της Μητροπόλεως μας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και προεξήρχε της Θείας Λειτουργίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως πλαισιούμενος υπό του κλήρου του Μητροπολιτικού Ναού καθώς και των Διακόνων της Μητροπόλεως παρουσία πλήθους πιστών κατοίκων της πόλεως. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου ο Ποιμενάρχης μας εκήρυξε τον Θείο Λόγο προς το πυκνό εκκλησίασμα αναφερόμενος στα γεγονότα της Εικονομαχίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης προέστη της πανδήμου Λιτανεύσεως των Ιερών Εικόνων πέριξ του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού. Το Κήρυγμα του…