-
Η Ακολουθία της Β΄ Στάσεως των Χαιρετισμών στην Ι.Μ. Ελευθερουπόλεως
Με τη δέουσα εκκλησιαστική τάξη τελέσθηκε σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου, η Ακολουθία του Εσπερινού της Αποδόσεως της Εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και η Β΄ Στάσις των Χαιρετισμών της Υπεραγίας Θεοτόκου στις ενορίες και Μονές της Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσόστομος περί την 5ην απογευματινήν, προεξήρχε στην Ακολουθία του Εσπερινού και της Β΄ Στάσεως των Χαιρετισμών της Θεοτόκου στην Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος Χρυσοκάστρου. Πριν το τέλος της ακολουθίας ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, απευθυνόμενος προς στις Μοναχές της Μονής και στους παρισταμένους προσκυνητές ευχήθηκε η Παναγία να προστατεύει και ενισχύει το έργο της Ιεράς Μονής. Εν συνεχεία περί την 7ην εσπερινήν ο Σεβασμιώτατος μετέβη στην ενορία του…
-
Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στην Ι.Μ. Ελευθερουπόλεως
Στη Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως, την Παρασκευή 25 Μαρτίου, εορτάστηκε πανηγυρικώς και με τη πρέπουσα λαμπρότητα η μεγάλη Θεομητορική εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και η Εθνική Παλιγγενεσία του 1821, με επίκεντρο την πόλη της Ελευθερούπολης, όπου έλαβαν χώρα οι επετειακές εκδηλώσεις. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, παρεκκλήσιο του Μητροπολιτικού Ναού στην Ελευθερούπολη, πλαισιούμενος από τον Ιερό Κλήρο και με τη παρουσία πλήθους πιστών με επικεφαλής τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππον Αναστασιάδη και τις λοιπές Δημοτικές Αρχές. Εν συνεχεία μετέβη στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ελευθερίου όπου τελέσθηκε η Δοξολογία. Το πανηγυρικό της ημέρας απήγγειλε ο εκπαιδευτικός του 3ου Δημοτικού Σχολείου…