-
Ο Δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στη Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως
Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Κυριακής της Σταυροπροσκυνήσεως, 3 Απριλίου 2016, ο Δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου και πιστών κατοίκων της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας, ερμηνεύοντας την εντολή: «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθείτω μοι». Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:
-
Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως στην Γεωργιανή Παγγαίου
Με εκκλησιαστική τάξη και ευπρέπεια εορτάστηκε η Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως, στον Ιερό Ναό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στη Γεωργιανή Παγγαίου. Tης Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσόστομος πλαισιούμενος υπό Ιερέων και Διακόνων της Μητροπόλεως. Στο το τέλος της Δοξολογίας τελέσθηκε κατά το τυπικό η Ακολουθία της Προσκυνήσεως του Τιμίου Σταυρού υπό του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας, παρουσία πλήθους πιστών, που παρευρέθησαν στον εορτάζοντα Ιερό Ναό για να προσκυνήσουν και να λάβουν την Χάρη και την Ευλογία του Σταυρού του Κυρίου μας και να πάρουν ως ευλογία άνθη από τον ευπρεπισμένο δίσκο. Το Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μετά την ανάγνωση του…