• Νέα

    Διάλεξη: «Το Θείον Πάθος μέσα από την Υμνολογία της Μεγάλης Εβδομάδος»

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, 7η απογευματινή, η διάλεξη με θέμα: «Το Θείον Πάθος μέσα από την Υμνολογία της Μεγάλης Εβδομάδος» που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως εν όψει των Αγίων ημερών της Μεγάλης Εβδομάδος, στο πλαίσιο της ποιμαντικής – επιμορφωτικής μέριμνας του χριστεπώνυμου πληρώματος της Παγγαιωριτικής Εκκλησίας. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο νέο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως και το παρόν έδωσαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νειλουπόλεως κ. Γεννάδιος, ο Ιερός Κλήρος της Μητροπόλεως, οι τοπικές Πολιτικές και Στρατιωτικές Αρχές του τόπου μας, με επι κεφαλής τον εκπρόσωπο του Δημάρχου και Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γάκη Κωνσταντίνο, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Ελευθερούπολης Συνταγματάρχης κ. Άγγελος Δογραμματζής, Δημοτικοί…