-
Εκδήλωση επί τη λήξει των Κατηχητικών Μαθημάτων της Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως 2015-2016
Στο κατάμεστο από παιδικές χαρούμενες φωνές προαύλιο χώρο του Παιδικού Σταθμού Δωματίων του Δήμου Παγγαίου πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά το Σάββατο 28 Μαΐου 2016, η εορταστική εκδήλωση επί τη λήξει των Κατηχητικών μαθημάτων των ενοριών της Μητροπόλεως μας. Στην εορταστική εκδήλωση συμμετείχαν και συνεργάστηκαν τα παιδιά όλων των τάξεων, Νηπίων, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου των ενοριών της Μητροπόλεως μας, παρουσιάζοντας μικρά σκετς, ύμνους και τραγούδια. Την έναρξη της εκδήλωσης έκαμε με την σύντομη ομιλία του ο υπεύθυνος του Γραφείου Νεότητος της Μητροπόλεως μας Αρχιμανδρίτης π. Κοσμάς Θασίτης αναφερόμενος στο σπουδαίο έργο της κατήχησης που επιτελείται εδώ και χρόνια με της ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου στις ενορίες…