• Νέα

    Η Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Μητροπόλεως μας υπέρ της «Τράπεζας Αγάπης»

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016, η ετήσια Φιλανθρωπική Εκδήλωση της Μητροπόλεως μας υπέρ της «Τράπεζας Αγάπης» της πόλεώς μας, αφιερωμένη στα τέσσερα χρόνια λειτουργίας της. Μια ζεστή ατμόσφαιρα δημιουργήθηκε στο προαύλιο χώρο του παλαιού Οικοτροφείου Θηλέων της Μητροπόλεως στην Ελευθερούπολη. Παρουσία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου, του Αντιπεριφεριάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρου Μαρκόπουλου, του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλλίπου Αναστασιάδη, του Διοικητού της Στρατιωτικής Μονάδος MLRS Ελευθερούπολης, του Διοικητού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Παγγαίου κ. Χαράλαμπου Παπαδόπουλου, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κωνσταντίνου Γάκη, των Αντιδημάρχων κ. Χρήστου Μποσπότη και Κοσμά Κορωνιού, της Προέδρου της Κοινωφελούς κ. Όλγας Αμπαζιά, και πολλών μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, των τ. βουλευτών…