-
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας Παγγαίου
Με την Καταληκτήρια Συνεδρία το απόγευμα του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου, σε κλίμα μεγάλης ικανοποίησης, ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι εργασίες του 1ου Συνεδρίου Τοπικής Ιστορίας Παγγαίου (21-22/10/2016) που συνδιοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη μας και ο Δήμος Παγγαίου. Η έναρξη του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 21 Οκτωβρίου 2016 στο Συνεδριακό κέντρο της Μητροπόλεως, με την ακολουθία του Αγιασμού από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Χρυσόστομο, παρουσία όλων των τοπικών Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχών του Νομού Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής και με την αθρόα προσέλευση κατοίκων της περιοχής. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κατά τη σύντομη ομιλία του ανέφερε: «Όλβιος όστις της ιστορίας έσχε μάθησιν» (Ευριπίδης) Δεν θα διαφωνήσουμε με τον αρχαίο…