-
Το Προσκύνημα της Μητροπόλεως μας στους Αγίους Τόπους
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το εξαήμερο προσκύνημα στους Αγίους Τόπους εν όψει της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως. Η μακρινή εκδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016 από την Ελευθερούπολη με 54 προσκυνητές Επί κεφαλής ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος και εννέα κληρικοί της Μητροπόλεως μας. Τελείωσε συν Θεώ την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου. Επίκεντρο του ευλογημένου οδοιπορικού ήταν ο πάνσεπτος Ναός της Αναστάσεως με τα προσκυνήματα που περιλαμβάνει, τον Πανάγιο Τάφο του Χριστού μας, τον Φρικτό Γολγοθά, την Αποκαθήλωση κ.ο.τ. Αλλά και όλα τα υπόλοιπα ευλογημένα μέρη, που αγίασε με τα πανάγια πόδια Του ο Χριστός μας, την Βιθλεέμ, το Όρος Θαβώρ, τον…