-
Τη Βασιλόπιτα του Αστυνομικού Τμήματος Ελευθερούπολης ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας
Την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, πλαισιωμένος από τους Ιερείς της πόλεως, ετέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού και ευλόγησε τη Βασιλόπιτα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Παγγαίου, στο Αστυνομικό Τμήμα της Ελευθερούπολης, παρουσία του Διευθυντή της Αστυνομίας του Νομού Καβάλας, Ταξίαρχου Γεώργιου Γκράνα και του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλίππου Αναστασιάδη. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, μετά την ακολουθία ευχήθηκε στον Διοικητή και στους Αστυνομικούς Υπαλλήλους, ο Παντοδύναμος Θεός και ο Άγιος Αρτέμιος προστάτης των Αστυνομικών να ενισχύει το έργο τους, να τους προστατεύει στα δύσκολα καθήκοντα τους και να τους χαρίζει υγεία και κάθε καλό στη ζωή τους. Επίσης ευχαρίστησε πάντας για την άριστη συνεργασία με τη…
-
Η Εορτή των Τριών Ιεραρχών στην Ελευθερούπολη
Την Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017, εορτάσθηκε η μνήμη των εν Αγίοις Πατέρων ημών μεγάλων Ιεραρχών και Οικουμενικών Διδασκάλων, Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου, σε όλες της ενορίες και Μονές της Μητροπόλεως μας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος ετέλεσε την Θεία Λειτουργία πλαισιωμένος υπό Ιερέων και Διακόνων της Μητροπόλεως μας στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η καθηγήτρια του Γενικού Λυκείου Ελευθερούπολης κ. Φωτεινή Κεχαγιά, Θεολόγος αναφερόμενη στους Τρεις Ιεράρχες. Στην Θεία Λειτουργία παρέστησαν οι Διευθυντές των Δημοτικών, του Γυμνασίου και των Λυκείων καθώς και εκπρόσωποι μαθητών των Σχολείων της πόλεως. Τέλος απηύθυνε λίγα λόγια ο αρχιερεύς ευχαριστώντας και…