• Νέα

    Τη Βασιλόπιτα του Δημοτικού Συμβουλίου Παγγαίου ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας

    Το εσπέρας της 25ης Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, στην Αίθουσα των συνεδριάσεων του Δήμου και πλαισιωμένος από τους Ιερείς της πόλεως, ευλόγησε τη Βασιλόπιτα του Δημοτικού Συμβουλίου Παγγαίου, παρουσία του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλίππου Αναστασιάδη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κωνσταντίνου Γάκη και όλων των Δημοτικών Συμβούλων. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μετά την ακολουθία, απευθυνόμενος στους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου μας, ευχήθηκε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να εμπνέει κλίμα ενότητας και αγάπης μεταξύ τους και να φωτίζει κάθε καλή τους σκέψη καθώς και να ενισχύει κάθε καλή προσπάθεια που σκοπό θα έχει το κοινό καλό των Δημοτών και της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Παγγαίου.…