• Νέα

    Γ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στη Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως

    Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Κυριακής Β΄ Νηστειών, ο Γ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου και πιστών κατοίκων της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας με θέμα την αμαρτία, ορμώμενος από το σημερινό Ευαγγελικό Ανάγνωσμα της Θεραπείας του παραλυτικού της Καπερναούμ. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:

  • Νέα

    Κυριακή Β΄ Νηστειών στο Ποδοχώρι Παγγαίου

    Την Κυριακή Β΄ Νηστειών, Εορτή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Ποδοχωρίου. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου μίλησε στο πυκνό εκκλησίασμα με θέμα την Ευαγγελική περικοπή της Θεραπείας του Παραλυτικού της Καπερναούμ. Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατή την Θεία Λειτουργία: