-
Ο Ε΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως
Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Δ΄ Κυριακής των Νηστειών, 26 Μαρτίου 2017, ο Ε΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου και πιστών κατοίκων της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας, με θέμα «Η διαπαιδαγώγηση των νέων». Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:
-
Κυριακή Δ΄ Νηστειών στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Νικησιάνης
Την Κυριακή Δ΄ Νηστειών, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε την Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Νικησιάνης, πλαισιωμένος υπό του Ηγουμένου της Ιεράς Μονής π. Αθηναγόρου Ριγανά και Ιερέων της Μητροπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης πριν το τέλος της Θεία Λειτουργίας μίλησε στο εκκλησίασμα επί του ευαγγελικού αναγνώσματος της Θείας Λειτουργίας και ευχήθηκε στους παρισταμένους με υγεία όλοι να διαπλεύσωμε το πέλαγος τής ιεράς αυτής περιόδου και αισίως να καταντήσωμε στο λιμάνι του, το Άγιο Πάσχα. Και στο πλοίο της ζωής μας να έχωμε αποθηκεύσει κάτι από τον πλούτο αυτόν της Εκκλησίας μας, από σκέψεις ψυχωφελείς, από καλά αισθήματα και χριστιανικά βιώματα, όπλα πολύτιμα…