• Νέα

    Μεγάλη Τρίτη Εσπέρας στη Νικήσιανη Παγγαίου

    Την Μεγάλη Τρίτη, 11 Απριλίου 2017, εσπέρας τελέσθηκε με εκκλησιαστική κατάνυξη η ακολουθία του Νυμφίου, ο Όρθρος της Μεγάλης Τρίτης. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθίαν ψάλλων από του θρόνου, στον Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου Νικησιάνης συμπροσευχομένων των Ιερέων της πόλεως καθώς και πλειάδας πιστών κατοίκων της κωμοπόλεως με επικεφαλής, τον Αντιπεριφεριάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος, τον  Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλλιπον Αναστασιάδη, τον Πρόεδρον του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κωνσταντίνο Γάκη και μέλη του τοπικού Συμβουλίου της επαρχίας Παγγαίου.. Το Δοξαστικό των Αποστίχων της ακολουθίας του Όρθρου «Κύριε η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή» εψάλη από τον καλλικέλαδο Πρωτοψάλτη του Ναού κ. Βασίλειον Μπαντήν.…

  • Νέα

    Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία της Μ. Δευτέρας στον Ι. Ν. Αγίου Ελευθερίου

    Σε κλίμα κατάνυξης τελέσθηκε το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας 11 Απριλίου 2017 η Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία στον καθεδρικό ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως. Την Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία ετέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος πλαισιωμένος υπό του Ιερέως του Ναού π. Παναγιώτου Χαλάτα και του Διακόνου π. Κυρίλλου Ποτηρένια, παρουσία ευλαβών πιστών της πόλεως. Στο τέλος της ακολουθίας ο Ποιμενάρχης μας ευχήθηκε στους παρισταμένους με υγεία όλοι να διαπλεύσωμε τις Άγιες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδος και αισίως να εορτάσουμε την Λαμπροφόρο Ανάσταση του Κυρίου μας.