• Νέα

    Η Νέα Ηρακλείτσα πανηγύρισε τον Άγιο Σάββα τον Ηρακλειτσιανό

    Ιστορικό για την ενορία γεγονός, είναι ο πρώτος εορτασμός του Αγίου Σάββα του εν Καλύμνω, του εκ παλαιάς Ηρακλείτσης, στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης, Νέας Ηρακλείτσης, η οποία αποτελεί την φυσική ιστορική συνέχεια της γενέτειρας του Αγίου. Την παραμονή της εορτής, Σάββατο 1η Απριλίου, τελέσθηκε στον Ναό της Μεγαλόχαρης όπου υπάρχει σε περικαλλές προσκυνητάριο η εικόνα του Αγίου, ο Μέγας Πανηγυρικός εσπερινός με την παρουσία των αδελφών Πρεσβυτέρων π. Δημητρίου και π. Ιωσήφ. Την επομένη, Ε’ Κυριακή των Νηστειών, τελέσθηκε ο Όρθρος και εν συνεχεία η Αρχιερατική λειτουργία, Ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας, Μητροπολίτου Ελευθερουπόλεως κ.κ. Χρυσοστόμου. Την διακονία του θείου λόγου ανέλαβε, τη Πατρική εντολή του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας,…