-
Η Πρώτη του Έτους στην Ελευθερούπολη
Την 1η Ιανουαρίου 2018 εορτάσθηκε με την συνήθη εκκλησιαστική λαμπρότητα η Δεσποτική εορτή της Περιτομής του Κυρίου και η μνήμη του εν Αγίοις Πατρός Μεγάλου Βασιλείου Αρχιεπισκόπου Καισαρείας Καππαδοκίας του Μεγάλου και ουρανοφάντορος, σε όλες τις ενορίες και Μονές της Μητροπόλεώς μας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτη μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και εν συνεχεία ετέλεσε τη Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως, πλαισιωμένος υπό Ιερέων και Διακόνων της Μητροπόλεως. Αντί Θείου κηρύγματος, στην ώρα του κοινωνικού ο Πρωτοσύγκέλλος της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτης π. Χρυσόστομος Μπένος ανέγνωσε την Ποιμαντορική Εγκύκλιο του Σεβασμιωτάτου μας «Eπί τη Aνατολή του Νέου Έτους». Πριν την απόλυση της Θείας…