• Νέα

    Ο Εσπερινός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στα Δωμάτια Παγγαίου

    Το απόγευμα του Σαββάτου 24 Μαρτίου 2018, παραμονή της μεγάλης Θεομητορικής εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, εψάλη στον εορτάζοντα Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης Δωματίων, όπου φυλάσσεται παλαιά και θαυματουργή Ιερά Εικόνα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, οικογενειακό κειμήλιο οικογενείας του χωριού, ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου, παρουσία πλειάδος πιστών χριστιανών με επικεφαλή τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο Αναστασιάδη. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κήρυξε τον Θείο Λόγο, αναφερόμενος μεταξύ άλλων στο μέγα μυστήριο του Ευαγγελισμού της Υπεραγίας Θεοτόκου υπό του Αρχαγγέλου Γαβριήλ.

  • Νέα

    Εγκαίνια Ιερού Ναού Αποστόλου Ανδρέου στον Άγιο Ανδρέα Παγγαίου

    Με την καθιερωμένη εκκλησιαστική τάξη πραγματοποιήθηκαν, το Σάββατο 24 Μαρτίου 2018, τα εγκαίνια του Ιερού Ναού του Αποστόλου Ανδρέου, παλαιό Ρώσικο μετόχι της περιώνυμης Σκήτης του Αγίου Ανδρέα των Καρυών του Αγίου Όρους,  στον Άγιο Ανδρέα της περιοχής των Ελευθερών του Παγγαίου. Την παραμονή πραγματοποιήθηκε η υποδοχή των Ιερών λειψάνων και τελέσθηκε ο πανηγυρικός Εσπερινός των Εγκαινίων. Προ της ενάρξεως του Εσπερινού έγινε από τον Πρωτοσύγκελο της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο Μπένο  η κατάθεσις των Ιερών Μαρτυρικών Λειψάνων τα οποία και εναποτέθηκαν εις την Αγία Τράπεζα επί του Αγίου Δισκαρίου, όπως ορίζει η εκκλησιαστική τάξη των εγκαινίων ψάλλοντας την ειδική Ακολουθία της υποδοχής των Σεπτών Λειψάνων εντός του Ιερού Βήματος. Πριν…

  • Uncategorized

    Λόγος εις τα Εγκαίνια του Ιερού Ναού Αποστόλου Ανδρέου 24/3/2018

    Σεβασμιώτατοι. Εντιμότατοι  άρχοντες. Αγαπητοί αδελφοί και πατέρες Ημέρα ιστορική και χαρμόσυνη η σημερινή, Εορτή διπλή Θεομητορική του Ακαθίστου Ύμνου και προεόρτια του Ευαγγελισμού αλλά και η μοναδική εορτή για κάθε ενορία η ημέρα των Εγκαινίων του Ναού. Η δοξολογία μας και οι ευχαριστίες μας είναι πρώτα προς τον Άγιο Θεό που μας αξίωσε να φτάσουμε σε αυτή την χαρμόσυνη εορτή των Εγκαινίων του Ναού μας, και δεύτερον σε σας Σεβασμιώτατε ποιμενάρχα μας, που με πολύ χαρά και ενδιαφέρον περιμένατε αυτήν την ημέρα. Ευχαριστίες πολλές και σε σας Σεβασμιώτατε Άγιε Φιλίππων που  τιμάτε σήμερα με την παρουσία σας τη μικρή μας ενορία. Θα ήθελα να πω δυο λόγια για την ιστορία…