• Νέα

    Το Προσκύνημα της Μητροπόλεως μας στους Αγίους Τόπους

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το εξαήμερο προσκύνημα, 17-22 Σεπτεμβρίου 2018, στους Αγίους Τόπους που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως. Η μακρινή εκδρομή ξεκίνησε την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2018 από την Ελευθερούπολη με 27 προσκυνητές Επί κεφαλής ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος και τέσσερις κληρικοί της Μητροπόλεως μας. Τελείωσε συν Θεώ το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου. Επίκεντρο του ευλογημένου οδοιπορικού ήταν ο πάνσεπτος Ναός της Αναστάσεως με τα προσκυνήματα που περιλαμβάνει, τον Πανάγιο Τάφο του Χριστού μας, τον Φρικτό Γολγοθά, την Αποκαθήλωση κ.ο.τ. Αλλά και όλα τα υπόλοιπα ευλογημένα μέρη, που αγίασε με την παρουσία Του ο Χριστός μας, την Βιθλεέμ, το Όρος Θαβώρ, τον Ιορδάνη Ποταμό, το Σαραντάριο Όρος, την Ιεριχώ, την…