-
«Τα Δαιμόνια στο ρέμα» των σχολείων μας
Με το άνοιγμα των σχολείων «Τα Δαιμόνια στο ρέμα» των σχολείων μας Ἡ Παιδεία μας εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστό, ὅτι ἀντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, τά ὁποῖα ἀπαιτοῦν ἄμεση λύση. Καί δέν χρειάζεται κάποιος νά εἶναι μέσα στά πράγματα, νά ἀνήκει δηλαδή στήν ἐκπαιδευτική κοινότητα, γιά νά ἀντιληφθεῖ ὅτι κάτι δέν πηγαίνει καλά στό χῶρο τῆς Παιδείας. Καί μόνο οἱ ἐσπευσμένες ἐνέργειες τῶν ἑκάστοτε ὑπευθύνων της Πολιτείας γιά ἐκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις μαρτυροῦν τήν ὕπαρξη τοῦ προβλήματος. Ἐάν ὅλα ἔβαιναν καλῶς δέν θά ὑπῆρχε τόση βιασύνη. Ἀλλά μήπως μόνο οἱ ἀλλεπάλληλες ἐκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις μαρτυροῦν τήν προβληματικότητα τῆς Παιδείας μας; Πρόβλημα δέν δείχνουν ἡ συνεχής κατάπτωση συνολικά τῆς σχολικῆς ἀπόδοσης τῶν μαθητῶν μας σέ δύο…
-
Αγιασμοί της Νέας Σχολικής Χρονιάς 2018-2019 στα Σχολεία του Δήμου Παγγαίου
Την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 τελέσθηκε η Ακολουθία του Αγιασμού επί τη ενάρξει της νέας Σχολικής Χρονιάς, σε όλα τα σχολεία της Μητροπολιτικής μας Περιφερείας και ανεγνώσθη από τους Ιερείς το Μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου προς τους μαθητάς. Από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας τελέστηκαν οι Αγιασμοί για το νέο σχολικό έτος στο Ενιαίο Γενικό Λύκειο και στο Γυμνάσιο της Ελευθερούπολης. Ο Σεβασμιώτατος στις σύντομες ομιλίες τους προς τους μαθητές και καθηγητές μεταξύ των άλλων παρότρυνε τους μαθητές να έχουν διάθεση αγαθή στα γράμματα και τους ευχήθηκε καλή νέα σχολική χρονιά με επιτυχίες στα μαθήματά τους και πίστη στο Χριστό που είναι η αρχή κάθε επιτυχίας. Παρόντες στις τελετές εκτός…