• Νέα

    Η Ακολουθία των Δ΄ Χαιρετισμών στον Μητροπολιτικό Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως

    Με τη δέουσα εκκλησιαστική τάξη τελέσθηκε την Παρασκευή 5 Απριλίου 2019, η Ακολουθία των Δ΄ Χαιρετισμών της Υπεραγίας Θεοτόκου στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως. Την ακολουθία τέλεσε ο Παν. Αρχιμανδρίτης π. Χρυσόστομος Μπένος, Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως, ο οποίος και μίλησε στο πυκνό εκκλησίασμα αναφερόμενος στην ύψιστη προσφορά της Παναγίας στο ανθρώπινο γένος. Στην ακολουθία προσήλθε πλήθος ευσεβών ενοριτών και προσκυνητών για να υμνήσει το ιερό πρόσωπο της Παναγίας ενώ έψαλλαν των κανόνα της Παναγίας μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καβάλας με τον καθηγητή τους και πρωτοψάλτη του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού κ. Χρυσοβαλάντη Ιωαννίδη. Φωτογραφικό υλικό

  • Νέα

    Η Ακολουθία της Δ΄ Στάσεως των Χαιρετισμών στην Ι.Μ. Ελευθερουπόλεως

    Με τη δέουσα εκκλησιαστική τάξη τελέσθηκε την Παρασκευή 5 Απριλίου 2019, η Ακολουθία της Δ΄ Στάσεως των Χαιρετισμών της Υπεραγίας Θεοτόκου σε όλες τις ενορίες και Μονές της Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσόστομος περί την 5ην απογευματινήν, προεξήρχε στην Ακολουθία των Χαιρετισμών της Θεοτόκου στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Νικησιάνης. Πριν το τέλος της ακολουθίας ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, απευθυνόμενος προς στις Μοναχές της Μονής και στους παρισταμένους προσκυνητές ευχήθηκε η Παναγία να προστατεύει και ενισχύει το έργο της Ιεράς Μονής. Εν συνεχεία περί την 7ην εσπερινήν ο Σεβασμιώτατος μετέβη στην ενορία του Αποστόλου Θωμά Παλαιοχωρίου όπου και ανέγνωσε την Δ΄ Στάση του Ακαθίστου Ύμνου. Πριν το τέλος…