-
Ο Ε΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως
Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Δ΄ Κυριακής των Νηστειών, 7 Απριλίου 2019, ο Ε΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου και πιστών κατοίκων της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας ο οποίος με αφορμή την μνήμη του Αγίου Ιωάννου συγγραφέως της Κλίμακος, κατά την Δ΄ Κυριακή των Νηστειών, ανεφέρθη στο βιβλίο της Κλίμακος. Φωτογραφικό υλικό Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:
-
Κυριακή Δ΄ Νηστειών στην Νικήσιανη Παγγαίου
Την Κυριακή Δ΄ Νηστειών, 7 Απριλίου 2019, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και εν συνεχεία τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου Νικησιάνης, πλαισιωμένος από Ιερείς και Διακόνους της Μητροπόλεως με επικεφαλής τον Πρωτοσύγκελλο της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτη π. Χρυσόστομο Μπένο. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας εκήρυξε τον Θείο Λόγο κάνοντας αναφορά στον τιμώμενο Άγιο της Εκκλησίας μας Όσιο Ιωάννη της Κλίμακος. Προ της απολύσεως της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος κ. Χρυσόστομος απένειμε το οφφίκιο του αρχιδιακόνου στον από δύο ετών ιερολ. διάκονο π. Παλλάδιο Ζαχαρούδη. Ο Σεβασμιώτατος αφού αναφέρθηκε επί ολίγον στο οφφίκιο του Αρχιδιακόνου, συνεβούλευσε πατρικώς τον Αρχιδιάκονο…