• Νέα

    Αγιασμοί της Νέας Σχολικής Χρονιάς 2019-2020 στα Σχολεία του Δήμου Παγγαίου

    Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 τελέσθηκε η Ακολουθία του Αγιασμού επί τη ενάρξει της νέας Σχολικής Χρονιάς, σε όλα τα σχολεία της Μητροπολιτικής μας Περιφερείας και ανεγνώσθη από τους Ιερείς το Μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου προς τους μαθητάς. Από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας τελέστηκε ο Αγιασμός το νέο σχολικό έτος για πρώτη φορά στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου. Ο Σεβασμιώτατος στην σύντομη ομιλία του προς τους μαθητές και διδασκάλους μεταξύ των άλλων παρότρυνε τους μαθητές να έχουν διάθεση αγαθή στα γράμματα και τους ευχήθηκε καλή νέα σχολική χρονιά με επιτυχίες στα μαθήματά τους και πίστη στο Χριστό που είναι η αρχή κάθε επιτυχίας. Στο Αγιασμό το παρόν έδωσε…