• Νέα

    Πρώτη Ιερατική Σύναξη Κατηχητικής περιόδου 2019 – 2020

    Το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε η πρώτη μηνιαία Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Μητροπόλεως μας για τη νέα Κατηχητική περίοδο 2019-2020, στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος». Στην αρχή τελέσθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου. Στην συνέχεια κεντρικός ομιλητής της Συνάξεως ήταν ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, ο οποίος αφού πρώτα καλωσόρισε και ευχήθηκε στους Ιερείς καλή εκκλησιαστική χρονιά, αναφέρθηκε γενικώς επί του θέματος που θα απασχολήσει τις φετινές εισηγήσεις των Συνάξεων με γενικό θέμα: «τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας». Τέλος και αφού εδόθη ο λόγο προς τους Ιερείς επί του θέματος, έγινε ενημέρωση από τον Πρωτοσύγκελο της Μητροπόλεως π. Χρυσόστομο Μπένο επί διοικητικών…