-
Αγιασμός υπέρ των Αστυνομικών Υπαλλήλων του Δήμου Παγγαίου
Την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος ετέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού υπέρ των Αστυνομικών Υπαλλήλων Παγγαίου. Η ακολουθία του Αγιασμού πραγματοποιήθηκε κατόπιν επιθυμίας του νέου Διοικητού του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου κ. Άγγελου Παπαθεμελή και έλαβε χώραν στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως “Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος” λόγω των μέτρων για την προστασία εξάπλωσης του κορωνοϊού, παρουσία του Διευθυντού της Αστυνομίας του Νομού Καβάλας Ταξίαρχου κ. Ιωάννη Καραμανλή, του Αντιδημάρχου Παγγαίου κ. Χρήστου Μποσμπότη, του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Παγγαίου κ. Γεώργιου Καλινικίδη, του Ανώτερου Διοικητού Φρουράς Ελευθερούπολης κ. Παντελεήμονα Γεωργιάδη, του Διοικητού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Παγγαίου κ. Χαράλαμπου Παπαδόπουλου και των Αστυνομικών υπαλλήλων Παγγαίου. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας,…