• Νέα

    Μοναχική κουρά στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Παγγαίου

    Την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 στην γυναικεία Κοινοβιακή Μονή του Αγίου Δημητρίου Παγγαίου τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Εσπερινός της εορτής της Συνάξεως της Παναγίας της Γοργοϋπηκόου, όπου εορτάζει ο δεύτερος Ναός της Μονής που είναι αφιερωμένος στη Παναγία την Γοργοϋπήκοο, και όπου φυλάσσεται αντίγραφο της Ιεράς Εικόνας της Υπεραγίας Θεοτόκου της Γοργοϋπηκόου από την Ιερά Μονή Δοχειαρίου του Αγίου Όρους. Του Πανηγυρικού Εσπερινού προεξήρχε ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Μπένος με τη συμμετοχή Ιερέων της Μητροπόλεως, εν μέσω πολυπληθούς εκκλησιάσματος. Πριν την απόλυση της ακολουθίας, σε κλίμα βαθείας θρησκευτικής κατανύξεως, τελέσθηκε από τον Πρωτοσύγκελλο π. Χρυσόστομο κατόπιν εντολής του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου κ. Χρυσοστόμου η ακολουθία της μοναχικής Κουράς της…