• Νέα

    Ιερατική Σύναξη Νοεμβρίου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως

      Την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεώς μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» η μηνιαία Ιερατική Σύναξη του παρόντος Εκκλησιαστικού Έτους, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου και σύσσωμου του ιερού Κλήρου. Μετά την εναρκτήρια προσευχή, ο Σεβασμιώτατος παρουσίασε το θέμα της Συνάξεως με επίκεντρο την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, υπό τον τίτλο «Η Πρώτη Οικουμενική Σύνοδος (Νίκαια, 325 μ.Χ.)», με αφορμή την επέτειο των 1700 ετών από τη σύγκλησή της. Αμέσως μετά, τον λόγο έλαβε ο Πρωτοσύγκελλος της Μητροπόλεως, Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Μπένος, ο οποίος και ανέπτυξε το θέμα με θεολογική εμβάθυνση και ιστορική σαφήνεια. Στην εισήγησή του περιέγραψε αρχικά την πορεία της Εκκλησίας στους τρεις…