• Νέα

    Ιερατική Σύναξη Δεκεμβρίου Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως

    Το Σαββάτο 19 Δεκεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» η τέταρτη μηνιαία Ιερατική Σύναξη του παρόντος Εκκλησιαστικού Έτους, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου και σύσσωμου του ιερού Κλήρου της Μητροπόλεως. Μετά την εναρκτήριο προσευχή ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας εισαγωγικώς παρουσίασε το θέμα της σημερινής Συνάξεως ήτοι: «Η ενανθρώπισις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» τονίζοντας την μέγιστη σημασία της γνώσεως της Δογματικής διδασκαλίας της Εκκλησίας μας. Αμέσως μετά το λόγο έλαβε ο Ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού Θρόνου π. Θωμάς Ανδρέου, οποίος και ανέπτυξε το προαναφερθέν θέμα με λόγο μεστό και θεολογικό. Μετά το πέρας της εισηγήσεως το λόγο έλαβε πάλι…