-
Ιερό Ευχέλαιο προ των Χριστουγέννων στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως
Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015 εσπέρας τελέσθηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως η καθιερωμένη από ετών ακολουθία του Ιερού Ευχελαίου ως προετοιμασία για την Θεία Κοινωνία. Τη ακολουθία ετέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, συμπαραστατούμενος από του Ιερείς και Διακόνους της πόλεως. Μετά το πέρας του Μυστηρίου ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μίλησε προς το εκκλησίασμα αναφερθείς εκτενώς στον πνευματικό σκοπό του ιερού Μυστηρίου του Ευχελαίου. Η ομιλία του Σεβασμιωτάτου κατά την Ακολουθία: