• Νέα

    Κυριακή προ της Υψώσεως στον Άγιο Ελευθέριο Ελευθερούπολης

    Την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2015, προ της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε τη Θεία Λειτουργία στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως, πλαισιωμένος από Ιερείς της Μητροπόλεως. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου εκήρυξε τον Θείον Λόγον επί του ευαγγελικού χωρίου: “καθώς Μωϋσῆς ὕψωσε τόν ὄφιν ἐν τῇ ἐρήμῳ, οὕτως ὑψωθῆναι δεῖ τόν υἱόν τοῦ ἀνθρώπου” (Ιωάννου 3,14). Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την Θεία Λειτουργία:

  • Νέα

    Εγκύκλιος Μητροπολίτου επί τη Ενάρξει του Νέου Σχολικού Έτους 2016 – 2017

    Ἀγαπητά μας παιδιά Ἀπό σήμερα, σύμφωνα μέ τήν ἐντολή τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, ἀρχίζει τό νέο σχολικό ἔτος 2016-2017. Οἱ δάσκαλοί σας, οἱ γονεῖς σας, ὅλοι μας, οἱ μεγαλύτεροι τήν ἡλικία, σᾶς συνοδεύουμε στά σχολεῖα σας μέ πολλές καί ἐγκάρδιες εὐχές. Μερικοί πού νοσταλγοῦν τά παλιά ἴσως σᾶς ψιθυρίσουν τό στίχο ἀπό τό ξεχασμένο τραγούδι: «ἀνοίγουν τά σχολεῖα, ἀντίο τεμπελιά- σέ λίγο στά θρανία θά πιάσουμε δουλειά!». Ἐμεῖς δέ οἱ λειτουργοί τῆς ἁγίας Θρησκείας μας ψάλλουμε Ἁγιασμό καί μέ ὕμνους καί εὐχές παρακαλοῦμε τό Θεό νά σᾶς ἐνισχύει στό σπουδαῖο ἔργο σας, δασκάλους καί μαθητές, ὥστε νά ἔχετε τά καλύτερα ἀποτελέσματα. Διότι πιστεύουμε, ὅπως κάθε λογικός ἄνθρωπος, ὅτι ἡ Παιδεία εἶναι…