-
Αγιασμοί της Νέας Σχολικής Χρονιάς στα Σχολεία του Δήμου Παγγαίου
Την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016 τελέσθηκε η Ακολουθία του Αγιασμού επί τη ενάρξει της νέας Σχολικής Χρονιάς, σε όλα τα σχολεία της Μητροπολιτικής μας Περιφερείας και ανεγνώσθη από τους Ιερείς το Μήνυμα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου προς τους μαθητάς. Από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας τελέστηκαν οι Αγιασμοί για το νέο σχολικό έτος στο Ενιαίο Γενικό Λύκειο και στο Γυμνάσιο της Νέας Περάμου, στο 1ο, 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο της Ελευθερουπόλεως και τέλος στο 1ο Επαγγελματικό Λύκειο της Ελευθερουπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος στις σύντομες ομιλίες τους προς τους μαθητές και καθηγητές μεταξύ των άλλων παρότρυνε τους μαθητές να έχουν διάθεση αγαθή στα γράμματα και τους ευχήθηκε καλή νέα σχολική χρονιά με…