• Νέα

    Πρώτη Ιερατική Σύναξη Κατηχητικής περιόδου 2016 – 2017

    Το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε η πρώτη μηνιαία Ιερατική Σύναξη των κληρικών της Μητροπόλεως μας για τη νέα Κατηχητική περίοδο 2016-2017, στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος». Στην αρχή τελέσθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου. Στην συνέχεια κεντρικός ομιλητής της Συνάξεως ήταν ο Σεβασμιώτατος, ο οποίος αφού πρώτα καλωσόρισε και ευχήθηκε στους Ιερείς καλή εκκλησιαστική χρονιά  ερμήνευσε  το 20ο κεφάλαιο των Πράξεων των Αποστόλων, όπου η ομιλία του Αποστόλου Παύλου στους Πρεσβυτέρους της Εφέσσου. Εν συνεχεία έκανε περιληπτική αναφορά των θεμάτων που θα απασχολήσουν τις φετινές εισηγήσεις των Συνάξεων με γενικό θέμα: «Η κοινωνική διδασκαλία των Τριών Ιεραρχών». Τέλος και αφού…